Kam se obrátit pro radu nebo pro pomoc?
Jak bychom byli rádi, kdyby všechno běželo jako na drátkách. Podle našich představ, žádné vysvětlování a žádné dohady. Ale dobře to známe, ne vždy to takhle funguje. A co hůř, ne vždycky za to může ta druhá strana. Často totiž není vůbec jisté, na čem jsme se vlastně dohodli a představy obou (nebo někdy i více stran) se liší od samého počátku. Kam se obrátit, když hledáme řešení standardních i nestandardních situací, v kterých se na finančním trhu můžeme ocitnout?
Když chceme zablokovat kartu
Instituce, která pro nás platební kartu zajistila, nám při jejím předání předala i informaci o tom, kam se obrátit v případě, že bychom potřebovali platební kartu zablokovat. Zpravidla tyto údaje obdržíme v tištěné podobě také na malé papírové kartičce velikosti platební karty, kterou si můžeme dát do peněženky...
Více
Když jsme neoprávněně vedeni v úvěrovém registru
Pokud zjistíme, že některý z údajů uchovávaných v BRKI je nepřesný či chybný, je třeba kontaktovat Klientské centrum BRKI, kde nám ve spolupráci s příslušnou bankou pomohou zjednat nápravu. Kromě možnosti přímého kontaktu prostřednictvím webových stránek, je možné zjistit bližší informace...
Více
Když chceme podat stížnost na porušení ochrany spotřebitele ze strany
- banky a pobočky zahraniční banky
- spořitelního nebo úvěrního družstva (kampeličky)
- obchodníka s cennými papíry
- investičního zprostředkovatele
- pojišťovny
- penzijní společnosti